Tri koraka koja su potrebna da bi se stekla nova veština:
1. REGULACIJA
Pre početka bilo koje aktivnosti nervni sistem deteta mora biti u balansu.
To bi značilo da ukoliko je dete uznemireno, uzbuđeno, vruće mu je ili hladno,… prvo moramo da mislimo na senzorne potrebe deteta.
2. ZAJEDNIČKA PAŽNJA
Kada je nervni sistem u balansu, onda nam je cilj da združimo pažnju sa detetom.
To bi značilo da pratimo detetova interesovanja i da ne ignorišemo znake komunikacije koje nam dete pruža.
3. UČENJE
Kada je nervni sistem u balansu, a pažnja zajednička, onda nastupa učenje.
To bi značilo da se dete oseća sigurno i bezbedno, da je uspostavilo odnos sa nama i da možemo započeti razvoj novih ili usavršavanje postojećih veština.
Učenje u funkciji, iskustveno učenje, razvoj novih znanja i veština može da nastupi onda kada smo izgradili odnos sa detetom, a nervni sistem deteta je u balansu.
MOŽE DA VAS ZANIMA I: